“Общински план за развитие 2014-2020″

 

На това място може да намерите актуална информация, свързана с разработването на “Общински план за развитие 2014-2020″.

Предложения и препоръки може да споделяте на следния адрес: opr@plovdiv.bg

Вашето мнение е важно за нас!

Актуални документи:

31.03.2014 г. – Обществено обсъждане с професионални гилдии

Архив от документи:

Презентации:

02.07.2013 – Втора среща на работните групи

17.07.2013 – Формулиране на визия, цели, приоритети и необходими дейности за изпълнение на ОПР-Пловдив 2014-2020

03.09.2013 – Проект на Общински План за Развитие на Община Пловдив 2014 – 2020

13.09.2013 – Обществено обсъждане на Общински План за Развитие на Община Пловдив 2014 – 2020

26.09.2013Актуален вариант на Общински план за развитие на Община Пловдив 2014-2020 след широко обществено обсъждане

0 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 5 (0 гласувания, средно: 0,00 от 5)
За да гласувате трябва да сте логнат потребител.
Loading ... Loading ...

3 Коментари

  1. Повече зеленина, паркоместа, чистота, осветление, Водния проект завършен, Транспортния проект завършен, Колодрума, всички спирки нови, зоопарк, 30млн. заем усвоен, тротоари. Археологически проучвания, където е възможно! Облагородяване на всичко в и около Центъра! Инфраструктурни проекти. Модър – Царевец. Марково Тепе завършен. Тепетата изцяло възобновени и подържани. И гражданите да пазят, да не рушат и замърсяват.

  2. Много добра основа за работа. Личи си, че Тотев е млад енергичен човек, с големи амбиции за благото на града. В крайна сметка без давлението на кмета, такава хубава програма едва ли някой някъде в друг град ще успее да направи.

    Сега добре сте си подложили, да видим дали ще изпълнявате заложеното.

    Успех!

  3. Всичко хубаво, но ЖП транспорта трябва да бъде развит и интегриран в градската среда. ЖП спирка “Проспал” да се ремонтира и пусне в експлоатация. Това трябва да бъде приоритет и на БДЖ, но Общината трябва да започне дискусия с дружеството.

Изпрати коментар