Продължение на улица “Проф. Цветан Лазаров” като елемент на първостепенната улична мрежа

 

 

 

 

 

 

Новини към проекта:

 

——————————————————————————-

Проектът е разработен на база ОУП и ПС ТКС – Пловдив, одобрен с Решение №375, взето с протокол № 16 от 05.09.2007г. на Общински съвет – Пловдив, Схема „Транспорт и комуникации” – Вариант 1, приета с протокол №19, т.1 от 17.05.2008г. на ЕСУТ при Община Пловдив за изместване на трасето на улицата и изискванията на техническото задание.

Ситуационното решение предвижда следния напречен профил:

-          пътно платно 14м

-          два тротоара по 3м

-          паркиране под 45° към парк „Лаута”

-          велоалея с ширина 2м към парк „Лаута”

-          паркинг за 213 автомобила между стадион „Локомотив” и новопроектираното трасе на улицата

За участъка от бул.”Санкт Петербург” до стадион Локомотив са предложени две идейни решения:

ПЪРВИ ЕТАП: Запазване границата на УПИ ІV – картинг писта и зеленина, кв.1 по плана на „ВСИ-МО”, гр. Пловдив във връзка с концесията на УПИ и обхвата на проекта за изменение на ПУП – ПУР, допуснат със заповед 12 ОА 829 от 06.04.2012 на Кмета на Община Пловдив, с напречен профил:

-          пътно платно 10.50м

-          тротоари 3м и 1.36м

КРАЕН ЕТАП: След приключване на концесията на картинг пистата и промяна на ПУП за УПИ ІV – картинг писта и зеленина, кв.1 по плана на „ВСИ-МО”, гр. Пловдив, с напречен профил:

-          пътно платно 14м

-          два тротоара по 3м

С изграждането на улицата се цели по-бърза и лесна комуникацията на район “Тракия” с централната част на Пловдив става бърза и много по-лесна.

Цялостният проект включва освен изграждане на пътна конструкция още бордюри, поставяне на вертикална сигнализация, хоризонтална маркировка, изграждане на достъпна среда за хора с увреждания, изграждане на нова водопроводна и канализационна мрежа с прилежащи връзки, шахти и отводняване на пътното платно, ново улично осветление, пешеходна светофарна уредба.
Прогнозната стойност за изпълнение на поръчката е до 2 995 260 лв. с ДДС.

 

 

15 votes, average: 4,47 out of 515 votes, average: 4,47 out of 515 votes, average: 4,47 out of 515 votes, average: 4,47 out of 515 votes, average: 4,47 out of 5 (15 гласувания, средно: 4,47 от 5)
За да гласувате трябва да сте логнат потребител.
Loading ... Loading ...

9 Коментари

  1. Кога се очаква реализирането на проекта?

  2. всичко изглежда добре, но съдейки по мащабите, ще бъде престъпление ако се унищожи и малкото запазено зелено пространство в Пловдив.

  3. В проекта включено ли е изграждането на зала за ВК “Марица” към комплекс “Локомотив” ? Те защо не си стоят в Кършияка?

  4. Пак ще кълцаме дървета, не съм еколог ама наистина прави впечатление че се сече на поразия. ЕДин съвет да дойдем и да изсечем дървета на Богомил, господин Тотев? Комплекса Лаута е общински, нека се изпозлва от там да мине пътя и колкото е възможно да не се сеча, да се бутне недостроения хотел, в самият комплекс има по- малко растителност! Ако никой не забелязва от парк лаута остава все по-малко с годините, то не беше Аркадията и Шела, фитнеса на Бонев , и какви ли не глупости. С този булевард нещата стават сериозни и след време ще остане само една градинка с дървета.

  5. супер само не унищожавайте и 1 дърво от парка

  6. Разгледах проекта, но така и не ми се изясни коя е тази улица. Около Лаута е, но коя? Може би улицата, която води до А12 и ресторант Даяна? Или?

  7. Надявам се в проектите по изграждането да са включени и велоалеи, за сметка на доста огромните по 3м тротоари. А изсичането на дръвчета да е сведено до минимум.

  8. Екологията и опазването на околната среда варвят много често ръка за ръка.ЕС финансира проекти за опазжане на природата (горите). Не е редно ние да е унищожаваме.

  9. Има ли яснота кога ще започне реализирането на проекта?

Изпрати коментар